zondag 17 augustus 2014

TAG: The Beauty Blog Tag

Hi allemaal!

Door Nailsbyfml werd ik getagd voor The Beauty Blog Tag. Nou is mijn blog niet helemaal alleen maar een beautyblog, toch komen er wel vaak reviews online. Daarom leek het me leuk om deze tag in te vullen. Enjoy!



Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?
Mijn haar is helemaal stijl van zichzelf! Sommige mensen vragen weleens of ik het stijl gemaakt heb met een stijltang, maar die heb ik niet eens in huis, haha. 


Verf je je haar zelf of bij de kapper?
Ik verf mijn haar überhaupt niet.. Haha, ik heb één keer met overgebleven haarverf van mijn moeder een lokje geverfd, maar verder heb ik mijn haar nog nooit geverfd. 


Draag je altijd make-up?
Nee, eigenlijk helemaal niet vaak. Ik vind het 's ochtends altijd zo'n gedoe en 's avonds moet ik het er dan ook nog afhalen.. Als ik make-up opdoe is dat meestal omdat het mooi bij mijn outfit staat. Meestal doe ik dan mascara op en soms ook oogschaduw.

Hoe lang ben je bezig met je make-up?
Ik denk vijf minuutjes of minder op schooldagen. Voor feestjes of festivals wel tien minuten of meer. Voor school heb ik nooit zoveel tijd, maar voor feestjes/festivals wil ik het helemaal perfect :) .


Wat doe je eerst: je gezicht of je ogen?
Mijn ogen. 

Hoe vaak lak je je nagels?
Ik denk ongeveer één keer in de twee maanden. Dat is vooral omdat ik het er na een week meestal alweer af moet halen, omdat het gaat afbladderen. Ik heb daar nooit tijd voor/zin in, dus ik lak mijn nagels gewoon in vakanties. Dan heb ik genoeg tijd om het eraf te halen.


Lak je je teennagels ook in de winter?
Ik lak ze eigenlijk bijna nooit, maar in de winter al helemaal niet. Waarom zou je je best doen op teennagels die je niet te zien krijgt? ^^

Wat is je favoriete parfum?
Ik hou meer van deodorant, maar op feestjes draag ik meestal wel parfum. Ik vind Beyoncé Heat een hele lekkere parfum, ook al is het wel een erg zware parfum.


Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?
Ik had een naam nodig die nog niemand had en die persoonlijk was én die kort maar krachtig was. Femke's style is dat allemaal. Het is een makkelijke naam, persoonlijk en die naam bestond nog niet. Ook is mijn blog vooral gericht op mode en heb ik een eigen stijl. Femke's style, dus :) .


Lees je de comments op artikelen?
Natuurlijk doe ik dat! Ik vind het hartstikke leuk om al jullie lieve reacties te lezen. <3

Dit was de tag! Bedankt voor de nominatie Nailsbyfml. Als jullie deze tag willen overnemen, mag dat gerust!

Hoe ben jij op de naam van je blog gekomen?

Xjes Femke



12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke TAG! Ik ga mijn nagels toch altijd lakken...
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de vragen leuk ingevuld zeg. Ik doe doordeweeks ongeveer 10 minuten kwartiertje over mijn make-up, maar wanneer ik de tijd heb kan ik heerlijk tutten. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Ik doe meestal altijd wel vrij lang over mijn make-up hihi, vind het zo leuk om er rustig de tijd voor te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ingevuld! Je herinnert me er trouwens aan dat ik deze ook nog over moet nemen. ;p Je blognaam is inderdaad lekker origineel, normaal zie je heel vaak namen met 'beauty' erin, maar dit is makkelijk te onthouden. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tag! Haha ik lak mijn nagels ook niet zo vaak, omdat
    het er nooit langer dan een dag op blijft zitten! Toch jammer :-(

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wauw, ik lak mijn nagels véél vaker dan één keer in de twee maanden. Leuk om te lezen hoe anderen het doen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tag zeg! Ik lak mijn teennagels ook (bijna) nooit.. Waarom al die moeite doen als je toch sokken draagt? :p xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag, weer heel leuk om te lezen ook! Jaa, bij schooldagen doe ik er ook ong. 5 minuutjes over haha. ;-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om te lezen! Straf dat je in tien minuten klaar kan zijn. Kon ik dat ook maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tag! Je hebt een super leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke