zondag 3 augustus 2014

LIFE: De afgelopen 3 weken

Hi allemaal!

Tja, de afgelopen drie weken. Wat kan ik zeggen? Nou, ten eerste, er kwam maar één post online. Ten tweede: nee, het was geen blogbreak :) . Ten derde: de afgelopen 3 weken zat ik in Amerika. Oké, lees dat nog een keer. Amerika!! Jaa, het was ge-wel-dig. In hoofdletters. GEWELDIG! Sinds vrijdagochtend ben ik weer thuis en, poeh, die jetlag is wel een beetje pittig hoor. Ik kwam ongeveer 7 uur 's ochtends (Nederlandse tijd) aan, maar voor mij voelde dat dus als 1 uur 's nachts (Amerikaanse tijd). Het tijdsverschil was zes uur, dus het is nog wel even wennen. Gelukkig lijk ik er beter tegen te kunnen dan de rest van mijn familie, dus klagen mag ik niet :) . Maar goed, lees snel verder voor een fotoverslag van de eerste bestemming van mijn reis!



De foto hierboven moest ik gewoon nemen. We vlogen hier namelijk boven de Noordpool! Wauw, best wel een gaaf moment. Waar je allemaal niet komt... :)


Dit zomerse plaatje schoot ik op South Beach @ Miami. Ja, Miami! Zon, zee en strand: wat wil je nog meer? Om eerst niet drukke steden hoeven te bekijken, besloten mijn ouders om eerst lekker vijf daagjes naar Miami te gaan. Heerlijk!


Deze is zó gaaf! Hier moest ik een foto van nemen: wie wil nou niet op een roze scooter door Miami scheuren? #pinkdreams


South Beach! Hét gebied van Miami met allemaal leuke artdeco huisjes. En toen ik er was, was alles in het teken van voetbal. In Miami wonen heel veel Argentijnen, haha. Maar helaas voor hen, Duitsland ging er met de cup vandoor.


Dit was ons uitzicht. We zaten op de zestiende verdieping, volgens mij. Wauw, die zee! Hij was heerlijk warm door de zon. In de verte zie je een tropische regenbui. Gelukkig hebben we daar op het land niet veel last van gehad!


Op de laatste avond stelde ik voor een strandwandeling te gaan maken bij de zonsondergang. Het was magisch. Dat vergeet ik echt nooit meer. We begonnen bij licht en we eindigden in het donker. Het was prachtig!


Dit was een kleine samenvatting van mijn awesome verblijf in Miami. In werkelijkheid schoot ik daar ongeveer 100 foto's, denk ik, haha. Maar zo krijgen jullie toch een klein inzicht :) . 

In plaats van de Weekly photo-rubriek komt nu elke week een rubriek met vakantiefoto's online. Volgende keer is Savannah aan de beurt, een plaatsje waar we stopten onderweg naar Charleston. 

Welke foto vinden jullie het mooist?

Xjes Femke

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Die uitzicht wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Wat een gave foto dat je boven de Noordpool vliegt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je naar Amerika bent gegaan! Ik ben ook al eens in Miami geweest, vind het echt een gave stad! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je vakantie zag er super uit, leuke foto's!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf!! Wauw! Amerika staat sowieso ook nog op mijn lijstje. Ooit, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw, wat ziet het er mooi uit daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie, echt een geweldige reis moet dat zijn! Ik ben al eens naar NY geweest, maar een rondreis in Amerika wil ik ook nog héél graag doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend gaaf dat je daar bent geweest! Ik snap dat je lekker je tijd hebt genomen om daar te genieten. Wat een leuke foto's heb je gemaakt! Inderdaad de perfecte hashtag voor bij die scooter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf dat je daar bent geweest! Ook erg mooie foto's. De laatste is mijn favoriet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooooh my <3 Zo te zien heb je het inderdaad GEWELDIG gehad! En wat is die zee prachtig en intens blauw. Ik ben nu al onwijs benieuwd naar je volgende verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, gaaf hoor meis! Het ziet er geweldig uit.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ow, ik ben gigantisch jaloers op je nu! Amerika lijkt me zo geweldig :). Je foto's zien er zo mooi uit! Miami lijkt me fantastisch.

    www.writingmonique.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke