maandag 9 juni 2014

FASHION: Black in the sun

Hi allemaal!

Ik ging laatst weer naar een park dichtbij om foto's te maken. Ik vind ze erg mooi geworden! De zon scheen lekker en het was erg gezellig met mijn zusje. Zij heeft de outfitfoto's overigens ook gemaakt. Enjoy!




Stoer zwart. Zo kun je het omschrijven. Het shirt vind ik echt onwijs leuk! Er staat een meisje met een beanie op met de tekst: Check this out! Het vest kocht ik in de uitverkoop. Ik dacht: weer eens wat anders. Het is leuk te combineren met een stoere outfit, maar ook met een girly outfit! 


Ooh, wat scheen de zon toch mooi. Prachtig, die lichtval tussen de bomen door!




Deze foto is een beetje donker, maar dat draagt wel bij aan de kledingstijl :) . 

T-shirt: C&A- Vest: H&M- Broek: Coolcat- Laarzen: Warmer


Selfieee! 

Wat vinden jullie van de foto's en van de outfit?

Xjes Femke

16 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik vind je foto's ook erg leuk geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's! Ik vind de rode broek erg gaaf erbij staan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleur van de broek vind ik heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's en outfit! Ik vind je rode broek heel tof zo :-) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, dat vest heb ik ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit!

    mymakeupmemoire.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke outfit maar is het niet onwijs warm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, ja, op dit moment wel. Maar deze foto's zijn vorige week gemaakt en toen was het nog best fris :) .

      Verwijderen
  8. leuke foto's en heerlijk weer! Jazeker ik zal binnenkort weer eens een Instagrampost maken op mijn blog, dan zie je de foto's van het festival ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke outfit heb je aan! Dat shirt vind ik echt heel erg leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke