vrijdag 21 februari 2014

FASHIONWEEK: Parijs #2

Hi allemaal!

Paris, je t'aime. En dat blijft zo! Vandaag heb ik de tweede outfit voor jullie met een heleboel trends van Parijs samengevat! Enjoy!

Wat zijn de trends?

  • Sweet & Girly
  • Strepen & Stippen
  • All in the details
  • Veel kant
  • Rood, blauw en wit 
Welke trends gebruik ik in deze outfit?
  • Sweet & Girly
  • Strepen & Stippen
  • All in the details
  • Rood, blauw en wit






Gisteren bij het foto's maken was er veel regen, maar desondanks heb ik een gaatje tussendoor gevonden! 
En dit is de outfit dan!


Wat draag ik? Ik vind dit echt totally Parijs! Strepen, rood, blauw en wit, all in the details en nog lekker girly: deze outfit is helemaal in Parijs-stijl. Het jurkje is girly en heeft de perfecte kleuren en print. Ik heb dit jurkje al een tijdje geleden gekocht, alleen toen paste ik het eigenlijk niet. Maar de kleuren en het model vond ik zo mooi: ik moet 'm gewoon hebben! En, voilà, nu komt 'ie perfect van pas en ook in de zomer is 'ie heel leuk!


Bij het jurkje droeg ik eerst een basic, wit vestje, maar dat was toch iets te koud. Daarom haalde ik mijn heerlijke, warme vest met berenoortjes erbij! Dit is echt één van mijn favoriete kledingstukken van dit moment. I love de oortjes en van binnen is 'ie onwijs zacht! 



Jurkje: C&A- Vest met oortjes: NewYorker- Wit hemdje: Divided H&M basic- Legging: NewYorker- Laarzen: Warmer 



Hier zie je nog het jurkje zonder vest. Brr, het was even doorbijten, maar ik moest gewoon laten zien hoe mooi mijn taille wordt geaccentueerd bij dit jurkje! Ik vind het echt prachtig! Aan de achterkant van het jurkje zit een strik, waardoor je het jurkje kan laten aansluiten zoals jij wil. 


Dit jurkje is dus ook perfect voor de zomer! 

Dit was dan de tweede Parijs outfit! Volgende week is er even geen thema, omdat ik dan vakantie heb. Wel kunnen jullie natuurlijk andere posts verwachten. De week daarna gaan we weer verder met de Fashionweeks. Dan is Berlijn aan de beurt!

Wat vinden jullie van deze outfit?

Xjes Femke

7 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! En die oortjes zijn echt heel schattig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awh dat vestje is echt een poppie<3 in je comment bij mij had je geschreven dat je een nail art pen heb die zijn echt ideaal, wat ik ook aanraad zijn dotting tools en nail art penselen. Al heb je er maar 1 van elk dan kom je al een heel eind:D

    XXX

    Beauticery.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke outfit. Ik vind je jurkje prachtig, en je vest met de oortjes is superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je dat zo laat zien met die trends!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schattig jurkje :D en nog schattiger capuchon van je vest!x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke