maandag 30 december 2013

LIFE: Mijn favorietjes december

Hi allemaal!

Vandaag een post met mijn favorietjes at the moment. Ik heb weer wat nieuwe uitvindingen gedaan!

Winkel: The Body Shop. Binnenkort zullen jullie reviews zien van hun producten. Mijn vader heeft mij en mijn zusje namelijk een super lief kerstcadeautje gegeven!

 Film: The west side story! Super romantisch en gewoon heel mooi en bijzonder! Het is een hele muzikale film, niet gek dat ik hem bij muziek heb gekeken en hem zo heb ontdekt :).

 Boek: Bonustrack van Robin Benway. Ik ben er nog in bezig, maar het is het eerste boek waar ik zoveel om heb moeten lachen. Hardop. Het is zo'n grappig en sarcastisch boek! Op dramatische momenten zijn er zelfs grappige opmerkingen tussendoor. Echt een aanrader!

 Kleur nagellak: Donkerrood! Die heb ik vandaag geshopt en ik ben er heel blij mee. De kleur is mooi en stiekem ook wel een beetje sexy ;). En Hema is mijn nieuwe nagellakmerk. Ik zocht wanhopig naar goede nagellak en veel mensen zijn positief over Hema. Later meer over hun nagellak!

 Kleur oogschaduw: Goud! Vandaag heb ik hele mooie gekregen van mijn moeder. Vanavond gaan ik, mijn moeder en mijn zusje lekker koken en maken we een oud&nieuw diner. Haha, ik weet het, het is nog geen oud&nieuw, maar vandaag was de perfecte dag om te koken! Wat ik ga maken houd ik nog even verrassing, maar jullie zullen wel een artikeltje zien verschijnen :).

Ik ben blij met deze aankoop:

 Ook vandaag gekocht en ik ga hem vanavond meteen uitproberen! Ben benieuwd!

Dit waren mijn favorietjes! Welke kleur nagellak draag jij graag?



Xjes Femke

3 opmerkingen:

  1. Leuke post meid ^^ Ik vind goude oogschaduw
    ook super mooi! En ben benieuwd naar de producten
    van de Bodyshop :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk overzichtje heb je gemaakt! The Body Shop is ook een van mijn favoriete winkels! Ze hebben zulke heerlijke dingen daar <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook fan van gouden ogenschaduw, alleen helaas staat ogenschaduw mij niet :(

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke