donderdag 19 december 2013

FOOD: Mijn favo snacks

Hi allemaal!

Ik had eigenlijk nog helemaal niks over eten geplaatst op mijn blog (behalve dan COOKING: Driegangenmenu voor 9 personen (inclusief wijzelf :)) ). Dus hier mijn eerste (eigenlijk tweede) food artikeltje!



 Hmm, deze mint snoepjes zijn echt heerlijk! Er zit helaas wel suiker in, maar ze hebben een lekkere, frisse en tegelijkertijd ook zoete smaak. Voor een pak van 300 gram betaal je in de Albert Heijn slechts 1,39 euro!

 Stroopkoeken! Heerlijk! Ik kan er niet veel over zeggen, ik vind ze gewoon lekker :).
 Ook al is het nu niet het kersenseizoen (toch?), ik vind ze in de zomer heerlijk! Een gezonde en lekkere snack tussendoor!
 Helemaal in kerststijl: Kerstkoekjes. Heerlijke, kerstachtige koekjes die perfect zijn voor een kerstdiner of kerstavond! Ook natuurlijk leuk om zelf te maken :).
 Ik weet het: Het is winter (bijna dan). Ik weet het: Je hoort dit eigenlijk niet te zeggen. Maar ik hou gewoon van ijs! Yeah, I love it! Dit is echt mijn favofavo snack :)!
Dit waren een paar van mijn favo snacks! Wat zijn jouw favo snacks?
Xjes Femke

2 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke