vrijdag 1 november 2013

LIFE: 10 dingen die je (waarschijnlijk) nog niet weet over mij

Hi allemaal!

Dit item zie ik heel veel op andere blogs langskomen, en ik vind het wel een leuk idee eigenlijk. I mean, bij sommige dingen heb ik dan dat ik denk: Wow, echt?! Haha, dat vind ik zelf altijd grappig. Je vormt altijd een beeld in je hoofd van iemand. Terwijl dat beeld misschien wel helemaal niet klopt!
Vandaag neem ik jullie dus mee in een stukje leven van mij, dat je misschien nog helemaal niet kent.

1. Ik voetbal. Yeah, girls, in de MC2! Ik vind voetbal een heel leuke sport. Hockey is nooit iets voor mij geweest. Serieus, ik kan niet eens een hockeybal tegenhouden met een stick. Voetbal daarintegen wel. Ik vind het heerlijk om een keiharde trap tegen een bal aan te geven!



2. Ik ben een, ja, hoe zal ik het zeggen, nerd? Maar dan in positieve zin. Ik leer hard voor school; soms iets te hard. Als ik zeg: "Wil je me overhoren?" zeggen mijn vriendinnen: "Nee, jij kent het toch wel." En stiekem is dat ook wel een beetje waar, maar ik wil graag alles perfect kennen. Oké, dat klinkt écht nerdie, haha!



3. Stopwoordje? Op dit moment: ja maar. Vandaag had ik muziek en zei ik: "Ik wil het makkelijke deel doen van het muziekstuk, dat moeilijke lukt me echt niet." Toen zei mijn lerares: "Weet je wat het probleem is Femke? Ten eerste: Jij kunt het wel. Ten tweede: Jij zegt veel te veel 'ja maar, ja maar'. Je moet het eerst veel oefenen, je kunt het niet in één keer." En toen zei ik: "Ja maar...." Haha, WEER die ja maar. Nu heb ik als opdracht een hele week proberen niet ja maar te zeggen. Wish me luck.... :)


4. Oké, nu sla ik toch wel een beetje vast. Ik bedoel, al die dingen die gewoon zijn voor mij, zijn misschien helemaal niet gewoon voor jullie :). Hmmm, oké, dan wordt het toch dit: Ik vind knuffels echt super schattig. Ze zijn zo donzig en zacht, en zijn gewoon lief. Soms heb je gewoon even de behoefte om te knuffelen met iets wat geen commentaar heeft en geen dingen zegt. Haha, hebben jullie dat ook wel eens?



5. Ik vind skiën echt te gek! Dit wordt het negende jaar, en ik begin mezelf nu toch wel een gevorderde te noemen :). Ik vind het heerlijk: De wind door je haren, het gesuis langs je oren, en de behendige manoevres die je soms moet maken. Love it!

6. Ik ben een warme chocolademelk-freak. Heerlijk, zo'n kopje chocomelk. Vooral in de winter en op skivakantie :). Ook las ik vandaag een heerlijke chocomelk-tip; lees hem hier:  http://www.jenniefromtheblog.com/?p=1142. Warme chocolademelk met caramel en hazelnoten: Wow, dat lijkt me zó heerlijk!



7. Waarom warme chocolademelk met caramel en hazelnoten me zo lekker lijkt? Ik ben ook een
caramel-freak. Ja, ik vind zoete dingen nou eenmaal heerlijk!

8. Ik haat, ja HAAT, strakke dingen om mijn buik. De meeste leggings en panty's kan ik dan ook, jammer genoeg, niet verdragen. Het is voor mij belangrijk dat kleding goed en lekker zit. Daarom heb ik een hele tijd geen rokjes gedragen, omdat al die leggings te strak zaten. Zonde natuurlijk, daarom ben ik op zoek gegaan naar een lekker zittende legging. Nou, eigenlijk liep ik er gewoon tegen aan tijdens het shoppen in Amsterdam (zie post: Ja, ik leef nog ;)). Bij de New Yorker vond ik eindelijk "goede" leggings. Yeah!

9. Wandelingen vind ik op sommige momenten heerlijk! Achter mijn huis is een heel groot weiland en ik ben één keer met vriendinnen helemaal naar de overkant gelopen, totdat we werden verhinderd door een sloot. Om even te laten weten hoe ver dat ongeveer is: Ik kan het punt bijna niet zien vanuit mijn huis.


10. Ik vind schrijven heel leuk. Dûh, waarom heb je anders een blog? zou je denken, maar ik schrijf ook gewoon verhalen. Ik begon daar al veel eerder mee, en las ook al vroeg boekjes. Boeken lezen vind ik ook heerlijk!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xjes Femke

4 opmerkingen:

  1. Super leuke post!!

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke feitjes over jezelf c:
    Iedereen houdt toch van
    chocolademelk :P Mmm
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je zo wat beter te leren kennen.
    Ik vind voetbal ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Leuk om te lezen ook ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke