woensdag 20 november 2013

FASHION: Classy girl

Hi allemaal!

In deze outfit laat ik jullie mijn cirkelrokje zien, zoals beloofd! Ik vind dit rokje echt super tof!


Hier is 'ie dan. Mijn lieve cirkelrokje. Ik heb hem gekocht bij de New Yorker en ben er echt onwijs blij mee. Dat printje vind ik echt super classy en het staat bij veel dingen. Haha, ik ben nu echt in mijn zwart-wit fase! Het shirt wat ik erbij heb is ook nieuw; volgens mij is daar nog geen outfitpost over gekomen. Shirts met teksten zijn nu helemaal hot, en toen ik deze in de aanbieding zag hangen, moest ik hem gewoon kopen. Hij was er alleen nog in een grote maat, dus hij is me wat te groot, maar ja, voor een tof shirtje heb je alles over ;). Er staat trouwens op: Never stop dreaming, forever young.

De laarzen zijn nog steeds mijn favo schoenen! Mijn sneakers zijn ook heel fijn, maar omdat ik veel kleren draag met zwart, komen ze heel goed van pas! O, en dat staartje in mijn haar vond ik persoonlijk wel apart. Weer eens wat nieuws!


Dit zijn de sieraden die ik erbij droeg. Don't worry, er komt nog een post over alleen maar sieraden :).
Ik zat te kijken naar een zilveren ketting en dacht dat ik weer moest gaan shoppen, toen ik deze tegenkwam. Ik groep 8 van één van mijn vriendinnen gekregen en (sorry, sorry) helemaal vergeten. Was ik even blij dat ik die vond!
Het armbandje heb ik ook van vriendinnen gekregen (ja, ik ben helemaal in vriendinnenstijl ;)) en vind ik heel mooi subtiel en toch voegt het wat toe.

Laat me weten wat jullie ervan vinden!
Xjes Femke





3 opmerkingen:

  1. leuke outfit en foto's!
    x robin (http://kissokill.net/)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks so much for your comment, it means a lot!
    You look absolutely adorable today, I love your skirt!

    Have a fantastic day,
    -Kati

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh dat rokje is inderdaad erg leuk! Ik zou 'm zo kopen alleen jammer genoeg zit de New Yorker hier niet echt dichtbij. Hij is wel echt heel mooi, zo'n gave print ook!

    (Doe je mee met de winactie op mijn blog? Je kunt een sieraad winnen: http://bit.ly/1buJSyq)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke