vrijdag 29 november 2013

BEAUTY: Review: 3 Dove zeepjes

Hi allemaal!

Sorry dat dit artikel zo lang moet wachten, maar ik had een filmpje gemaakt en dat wilde niet uploaden. Jee, wat een gedoe, zeg.... Maar jullie krijgen hem sowieso nog van mij tegoed :)!

Vandaag heb ik dus een review voor jullie. Ik vergelijk voor jullie drie zeepjes van Dove. Misschien ook een leuk idee voor een lastminute sinterklaascadeau? Kijk maar mee :).

Dove Douche Deeply Nourishing komt als eerste.

Pluspunten:

+ Romige zeep
+ Easy geurtje

Minpunten:

Zijn er eigenlijk niet.

Mijn mening: "Dit is een easy douchezeep, eigenlijk gewoon goed geschikt voor alledaags gebruik. Fijne geur en de zeep is mooi romig."

Eindcijfer: 8
Prijs: ca. 4,95 euro voor 500 ml. (te koop bij verschillende drogisten)



Dove Shower Gel Go Fresh Energise Grapefruit & Lemongrass

Pluspunten:

+ Mooie verpakking
+ Scrubkorreltjes

Minpunten:
- De geur vind ik persoonlijk een beetje naar wc-verfrisser, of iets in die richting, ruiken

Mijn mening: "Leuke verpakking, en die korreltjes zijn ook fijn. Alleen de geur.... Die doet me toch iets te veel aan schoonmaken denken. Jammer, want verder is 'ie prima."

Eindcijfer: 7
Prijs: ca. 5,95 voor 500 ml. (te koop bij verschillende drogisten)




Dove Shower Kokosmelk

Pluspunten:

+ Romige zeep
+ Mooie verpakking
+ Zachte geur

Minpunten:
- De geur ruikt soms iets te veel naar plastic, vind ik

Mijn mening: "Ik vind deze misschien wel de fijnste van allemaal. Mooie verpakking, de zeep is een beetje rozig en de geur ruikt, de naam zegt het al, naar kokos. Je kunt er duidelijk een zachte kokosgeur in herkennen. Soms ruikt hij een beetje nep, naar plastic, maar ik heb dat gevoel maar heel soms. Waarschijnlijk ben ik de enige die dat ruikt :)."

Eindcijfer: 8+
Prijs: ca. 5,95 euro voor 500 ml. (te koop bij verschillende drogisten)



Voor Dove zeep betaal je wel wat meer, maar je krijgt er ook kwaliteit voor! Ik vind het een heel goed merk, en kan het je zeker aanraden!

Xjes Femke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke