woensdag 25 september 2013

WorldWideWeb: Fashaves

Heey allemaal!

Laatst kwam ik een leuke website tegen. Eigenlijk was het een website waar ik al heel naar opzoek was. Namelijk één met easy spullen met een leuke quote erop! Found it! Helaas vind ik de spullen wel een beetje aan de prijzige kant, maar toch is deze website het waard om met jullie te delen.
Ik heb het over: Fashaves!

Ja, ze noemen het: Fashionable musthaves with a twist. Ik vind de spullen erg leuk. Ik heb mijn favorieten er voor jullie uitgepikt!

FashionSpeaksLouder_iphone_zwartDeze iPhone cover vind ik heel leuk. De quote is mooi en het is een leuk easy hoesje. Helaas heb ik geen iPhone, maar toch vond ik hem heel leuk!

CocoShirt Je m'appelle Coco, staat er op dit T-shirt. Dat vind ik een erg leuke quote. Ongeveer iedereen snapt hem wel, en het T-shirt is mooi easy, dus kan je leuk combineren met accessoires.

BluePants Yep, ze hebben ook broeken! Bij deze foto gaat het om de blauwe broek. Ik vind hem heel tof! Het is een comfy-broek. Deze broeken vind ik persoonlijk altijd erg comfy zitten :).

NOTASHOPAHOLICDit is echt mijn favoriet! Ik zoek al heel lang naar dit soort tassen. Het is niet heel goed leesbaar, dus ik zet het er maar even bij, er staat: I'm not a shopaholic I'm helping the economy. Haha, ik vind het een hele leuke quote! Deze tassen zijn erg leuk, maar ik heb toch besloten om er één zelf te laten bedrukken.

Paris_Sweater Deze sweater vond ik ook heel leuk! Die quotes zijn gewoon leuk!

iPhone cover: €17,95
T-shirt 'Je m'appelle Coco': 22,95
Comfy-broek: €22,95
Tas 'I'm not a shopaholic I'm helping the economy': €15,95
Sweater 'Paris is always a good idea': €32,95

De verzendkosten binnen Nederland zijn €2,95.

Al deze items zijn te koop op: Fashaves.

Xjes Femke

3 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke