woensdag 14 augustus 2013

WorldWideWeb: Present time

Hi allemaal! Ik heb besloten om met rubieken te werken op mijn blog. Dat vind ik leuk, overzichtelijk en handig. Dus nu een nieuwe rubiek: WorldWideWeb. Hier bespreek ik alles qua blogs, leuke sites, handige trucs op het internet en nog veel meer! Dit keer een leuke site: www.presenttime.com.

Present time heb ik ontdekt in tijdschriften. Het kwam een aantal keer langs bij leuke items dus ging ik gelijk even kijken. Ik kwam op een leuke site met allemaal leuke gadgets. Present time is een veelzijdige site. Je komt er leuke tassen tegen, stylish lipglossjes, mooie kofferlabels en nog veel meer leuke stuff!

Shoulder bag Sound Lab Control   Make-up Brush setHand cream Matroyska
Eye Mask Animal Eyes Headphone Funky
Ball pen Flamingo Bride and GroomLuggage tag Retro Camera
Het is een geschikte site om je verlanglijstje van samen te stellen, maar ook leuk voor je mams om orginele spulletjes voor het huis te kopen! En voor cadeautjes voor je paps en voor cadeautjes voor je kleine broertje of zusje. Kortom een geweldige shopsite!
Xjes Femke

2 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke