donderdag 23 mei 2013

Love my photo's

Ik had het nog niet verteld, maar ik heb ook een liefde voor fotograferen. Vooral omdat je dan de mooiste herinneringen vastlegd. Hier een paar foto's die ik zelf gemaakt heb.


Le tour d'Eiffel, haha. I love Paris! Geweldige stad! Ik heb helemaal in dat puntje daarboven gestaan!


Ik vind het erg leuk om uitzichten te fotograferen. Bergen met daartussen een dal vind ik echt sprookjesachtig.


Misschien wel één van de mooiste plekken waar ik ooit ben geweest. Het was daar zo magic!


Haha, weer zo'n berg-dalplaatje,  maar dan nu met een riviertje dat naar beneden stroomt.

Volgende keer: A nice.... boek. Review over een niet heel bekend boek, maar een wel superleuk boek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke