donderdag 16 mei 2013

Leuke laagjes

Hi! Vandaag heb ik een leuke fashiontip voor jullie: Laagjes. Leuk, het zit lekker en het ziet er super fashion uit!

Ik ben helemaal fan van laagjes. Ik heb een dik hemdje met panterprint dat ik werkelijk met bijna alles kan combineren. Rood, roze, groen, echt alles kan! Dat is het leuke eraan, elke keer kan je weer je eigen nieuwe creatie verzinnen zonder dat het verveelt. Ikzelf heb mijn hemdje gecombineerd met een rode broek en een rode trui. Als je, net zoals ik, een zwart met grijs hemdje hebt, is het leuk om de kleuren van het hemdje nog ergens anders terug te laten komen. In dit geval heb ik dat gedaan met zwarte laarzen en in mijn oorbellen zit ook nog een vleugje zwart. Zo verbind je alles met elkaar en is het een mooie complete outfit. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor een reactie achterlaten op mijn blog!

Xjes Femke